أحمد فلوكس يصفع «بسمة» الكويتية بعد تركها الإسلام : مكنتيش من الأصل مسلمة

٨ اشهر مضت ٥٠
تطبيق الاخبار للجوال تابعنا على اخبار قوقل

انتقد الفنان أحمد فلوكس، ما قامت به الفنانة بسمة الكويتية، التي أعلنت تركها الديانة الإسلامية في فيديو لها، ونشر «فلوكس» الفيديو عبر حسابه الخاص على موقع الصور والفيديو انستجرام وعلق عليها: «لا حول ولا قوة إلا بالله، كيف لكي أن تقولي أنك تركت الإسلام واعتنقتي اليهودية، وأنتي أصلًا لم تعرفيه ولم تكوني من الأصل مسلمة بعد رايك الجاهل في الاسلام من وصفك انه دين النفاق ودين الارهاب وانه يستحقر المرأة ..دين النفاق ؟.

وأضاف: «الدين الذي حرم النفاق تصفيه بدين النفاق، ونبي لايوجد منافق مثلك، ايات المنافق ثلاث اذا تحدث كذب وانت كل كلامك كذب، دين الارهاب، دين التسامح ودين السلام اصبح دين الإرهاب! دين يستحقر المراءه ؟، إزااااييي، أتحداكي لو قرأتي القرآن أو تعرفي حاجه فيه ..أتحداكي لو أصلا عارفه ربع اللي المفروض تعرفيه عن دين الإسلام، ماقراءتيش السيره النبويه، ماتعرفيش الرسول والصحابة كانوا بيوصوا ويتعاملوا مع المرأة إزاى، لم تقرأ القران؟ طب سوره النساء؟؟ سوره مريم؟ طيب السنة النبوية؟ طب قصص ستنا هاجر وستنا عائشة؟ طيب السيده زينب ؟طيب آخر وصية للرسول عليه السلام قبل وفاته رفقا بالقوارير ..ماسمعتيش ولا قريتيها ؟؟؟ دفعولك كام علشان تعتنقي اليهودية وتسبي الإسلام في العلن.. أخذتي كام ..طيب عايزه تعتنقي اليهودية روحي يا ستي اعتنقي اليهوديه.. لكن تشتمي في دين محمد ليه ... تشتمي في دين القرآن يا عديمة الدين يا عديمه التربية يا عديمة الإيمان ليه ... دين الاسلام بري منك ومن امثالك ..دفعولك كام علشان تهيني دين محمد ..هذه السيده يجب ان تعدم لإهانتها الاسلام، اعتنقي ما تعتنقيه فهاذا شانك مع الله لكن تهيني دين المليار بني ادم فهذا عير مسموح«.

وتابع: «بقي دين الإسلام دين النفاق والارهاب، ودين اليهودية اللي اتحكم عليه انوهم يتشتتو في الارض ويتوهون في الارض هما دول اللي بتتكلمي عنهم، اليهود إلى صلبو سيدنا المسيح وعذبوه هما دول اللي مش ارهابين والمسلمين هما الارهابين، اليهود اللي بيعتبرو كل البشر عبيد هما دول دين التسامح، اليهوديه اللي بيقتلوا في صغار الفلسطنين هما اللي مش إرهابيين ؟، والإسلام إرهابي.. حسبي الله ونعم الوكيل فيكي، وبعدين فنانه فين، ده حتي ماسمعناش عليكي حتي في طبق اليوم.. ولا انتي من اللي بيطلقوا على نفسهم لقب فنانة علشان يعلوا الفوزيتا بتاعتهم ويعملولهم سعر ..نحن فعلا في زمن المسخ ..زمن الساعة، استغفرك واتوب اليك يا الله، يجب اتخاذ كافه الإجراءات القانونية اتجاه هذه الشي ومانبقاش فعلا مسلمين ولا رجالة لو موقفناش للغلط اللي اتغلط في دينا وبالقانون لنعرفها أن المسلمين مش زي ما بتقول».

الوضع في مصر

اصابات

170,207

تعافي

132,698

وفيات

9,699

الوضع حول العالم

اصابات

107,092,208

تعافي

78,962,844

وفيات

2,338,467

  1. الاخبار
  2. اخبار ترفيه فن والمشاهير