أحمد عبد السلام يهاجم عمرو مصطفى بسبب الهضبة

١ شهر مضت ١٤
تطبيق الاخبار للجوال تابعنا على اخبار قوقل

هاجم الموزع أحمد عبد السلام الفنان عمرو مصطفى، بعد تصريحاته في برنامج "العرافة" والتي هاجم فيها كل من عمرو دياب وتامر حسني.

قال عبد السلام في منشور له على حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك " مكنتش حابب اتكلم عن حد من زمايلي في الوسط الفني، ولا ده أسلوبي، لكن كلام الملحن عمرو مصطفى، استفزني جدا، أولا تامر حسني فنان ناجح جدا ومجتهد جدا ويستاهل يكون نجم الجيل بفنه وأخلاقه".

أضاف أحمد عبد السلام في منشوره متهمًا عمرو مصطفى باستغلال الهضبة من أجل الترويج لنفسه حيث قال " ثانيا، انت دايما بتستغل اسم عمرو دياب، في أي برنامج ليك عشان تعمل شو، وتروج لنفسك، مش فاهم مع أنه أكتر حد وقف جمبك وكان سبب رئيسي في اللي انت فيه دلوقتي.. وعلى فكرة بقى عمرو دياب ناجح من قبلك بكتير وبينجح دلوقتي من غيرك برضه، وكذلك حماقي والجسمي وكل النجوم اللي ذكرت أسماءهم... كفاية كده ومش هقولك غير كلمة واحدة ربنا يهديك وتركز في شغلك أحسن بدل ما تجيب في سيرة الناس».

يذكر أن عمرو مصطفى فتح النار على عمرو دياب أثناء حلوله ضيفًا على الإعلامية بسمة وهبه في برنامج "العرافة" وقال أنه السبب في شهرة عمرو دياب وأنه حصل على أجر خلال مشواره الفني مع عمرو دياب يساوي أجر إحياء فرحين، كما هاجم ايضًا تامر حسني وأشار أنه مازال في بداية طريقه.

  1. الاخبار
  2. اخبار ترفيه فن والمشاهير